Friday, July 24, 2015

Raya Part II

dan bersambung dengan raya dengan kawan kawan ah pulak .

selepas 1 tahun lebih la tak jumpe an , then aku decide buat jejak kasih sikit . haha

tapi sebelum tu nak ucap terima kasih dekat ucop dengan azri sebab datang dari jauh naik moto dengan bas . haha . what a great sacrifice . 

ucop datang dari jauh kot siap lalu tol gombak . jauh dia pusing buat u turn . huhuhuhu

then , here are some pictures of yesterday dekat rumah aku . haaa

Afiq , Cerak and Zul .


Very serious discussion and brief explanation about aircraft ...


"Yedok??" face 


the cake.


Ha ni gambar azri yang telah menarik ramai hati perempuan pabila aku post dekat ig haha .





Lepas tu pergi rumah fazu pulak ,



otw ke rumah fazu , thanks cerak sebab bawakkan haha











aku saja ja kut crop pic depan umah fazu ni bagi tak nampak aku hahaha



dan salam aidilfitri dari aku dan rakan rakan .....

raya tahun ni memang kene pulun betul raya sebab for the first time in 7 years tak dapat beraya penuh kat umah . haha
















No comments:

Post a Comment